Sunday, May 07, 2006

Μπραβο ACER!

Τον τελευταίο καιρό μου συνέβησαν αρκετές ατυχίες και μια από αυτές ήταν να μου χαλάσει και το laptop (Acer aspire 1524Wlmi) που έιχα αγοράσει πριν από 1.5 χρόνο. Ευτυχώς τα αρχεία μου τα έσωσα τελευταία στιγμή (με το back up δεν έχω καλή σχέση..) γιατί αν είχα KAI τέτοιου είδους απώλεια δε μου έμενε πουθενά αλλού να πάω από το Survivor.
Τελικά, μετά από επικοινωνία με το service της ACER, το laptop στάλθηκε στην Ιταλία.. Δεν έχω παράπονο, από τη στιγμή που τους ανέφερα το πρόβλημά μου (σημείωση : προνόησα και αγόρασα την αντίστοιχη εγγύηση μαζί με το laptop,σε διαφορέτική περίπτωση δε ξέρω πόσο θα έβγαινε το μαλλί) και βγήκε ο αριθμός επισκευής σε 20' ήρθε το courier στο σπίτι μου για να παραλάβει το καμάρι μου.. Με διαβεβαίωσαν δε, ότι σε 10 εργάσιμες μέρες θα το έχω και πάλι πίσω.Εύτυχως, βρέθηκε ένα δεύτερο μηχάνημα για τις μέρες που θα μεσολαβούσαν μέχρι την επισκευή.. ευτυχώς λέω!!
Μετά από αρκετά τηλέφωνα στο service και αφου περάσαν οι 7 εργάσμες μέρες, διαπιστώσαμε ότι για ένα ανταλλακτικό καθυστερούσε η επισκευή.. Τώρα αν αυτό το ανταλλακτικό ήταν όλο το laptop δεν ξέρω.. Το μόνο σίγουρο είναι οτί το laptop είχε πρόβλημα υπερθέρμανσης αλλά αυτό δεν είχε γίνει αντιληπτό παρά μόνο την τελευταία εβδομάδα πριν χαλάσει.. Όυτε μπορούσα να φανταστώ ότι ένα pc που τρέχει κατακαλόκαιρο, το λιγότερο, 4 ώρες matlab θα έπεφτε τόσο άδοξα (σνιφ σνιφ..)!!

Τη τρίτη μέρα του Πάσχα και αφου είχαν περάσει 14 εργάσιμες μέρες, ήμουν αποφασισμένη να τους πάρω τηλέφωνο και να τους τα πω ένα χεράκι. Με πρόλαβαν όμως οι ίδιοι (πριν από εσάς για σας) και η πρώτη κουβέντα που άκουσα ήταν ότι η επισκευή του laptop θα καθυστερούσε κι άλλο...Μούγκα εγώ, λέω από μέσα μου: "θα τα κρατήσω και μόλις μου πει ότι έχει να μου πει, θα τον βρίσω πολιτισμένα (παντα!)". Και πάλι όμως με πρόλαβε και μου είπε ότι η Acer λόγω αυτής της καθυστέρησης αναλαμβάνει να το αντικαταστήσει με κάποιο καλύτερο (5022 WLMI) και μάλιστα με ρώτησε αν εγώ δέχομαι!!!! Η συνέχεια είναι λίγο εως πολύ γνωστή.. Αν και δεν είχα ανάγκη την αναβάθμιση, γιατί το laptop με κάλυπτε πλήρως, δε μου έκατσε καθόλου άσχημα!

Διδάγματα:
1) μαζί με το Acer laptop μας αγοράζουμε ΠΑΝΤΑ εγγύηση- αν είναι και η PLUS ακόμα καλύτερα!
2) από αυτά που έχω ακούσει και διαβάσει σε διάφορα forums για το service της Acer διαπιστώνω ότι η εικόνα μάλλον θα ήταν απογοητευτική και ίσως κάτι πάει να αλλάξει τώρα τελευταία (ελπίζω!).
3) πάντα ένα 2o μηχάνημα (όσο αρχαιολογια και αν φαίνεται!!) είναι αναγκαίο αν το 1o είναι laptop!

Αυτά! Προς το παρόν καλή επιτυχια στη Ferrari (που παρεπιπτόντως έχει την Acer χορηγό ;)

1 comment:

Andria said...

Το τελευταίο σχόλιο για καλή επιτυχία "έπιασε τόπο" τελικά! Γι αυτό εκτός από "μπράβο ACER" λέω και "μπράβο Ferrari!". Το καλό να λέγεται..